Forside
/
Moduler
/
Ressourcestyring

Ressourcestyring

Vores ressourceoverbliksmodul er designet til at give revisorer et omfattende værktøj til at styre og optimere ressourceallokeringen samt planlægge fremtidige aktiviteter baseret på realistiske prognoser og aktuelle behov.
Se mere om modulet

Optimal ressourceallokering og planlægning for revisorer: maksimer produktivitet med avanceret ressourceoverblik

Vores ressourceoverbliksmodul er designet til at give revisorer et omfattende værktøj til at styre og optimere ressourceallokeringen samt planlægge fremtidige aktiviteter baseret på realistiske prognoser og aktuelle behov. Med en række avancerede funktioner giver dette modul mulighed for at maksimere produktiviteten, sikre rettidig levering af op/nedskalering på medarbejderfronten, samt opnå en effektiv udnyttelse af alle tilgængelige ressourcer.

Centrale funktioner:

  1. Fordeling af arbejdsopgaver:
    Modulet giver mulighed for at fordele arbejdsopgaver blandt medarbejdere i overensstemmelse med fastsatte normtider, hvilket sikrer en effektiv og optimal fordeling af arbejdsbyrden.

  2. Forecast funktionalitet:
    Ved hjælp af prognosefunktionalitet baseret på næste års opgaver kan revisorer planlægge ressourcebehov og arbejdsfordeling på lang sigt, hvilket giver mulighed for bedre kapacitetsplanlægning og ressourceallokering.

  3. Aktualitetsoverblik:
    Revisorer kan nemt få et aktualitetsoverblik baseret på den indeværende statusperiode/år, hvilket giver indsigt i, hvor effektivt ressourcerne udnyttes, og om der er behov for justeringer eller ændringer.

  4. Automatiserede resttidsberegninger:
    Modulet automatiserer resttidsberegninger ved at beregne, hvor mange produktive timer hver medarbejder har tilbage til at udføre et bestemt antal timers opgaver, hvilket letter planlægningsprocessen og sikrer, at deadlines overholdes.

  5. Allokeringsprocenter:
    Virksomheden kan definere allokeringsprocenter på medarbejderniveau, hvilket angiver den tilgængelige tid i forhold til det samlede antal opgavetimer. På den måde er det nemmere at justere ressourceallokeringen i overensstemmelse med arbejdsbyrden og de aktuelle behov.

  6. Opfølgning på forecast vs. realiseret:
    Funktionaliteten giver mulighed for at følge op på forecast versus realiseret arbejde, hvilket gør det muligt at evaluere nøjagtigheden af prognoserne og træffe eventuelle nødvendige justeringer eller forbedringer frem i tid.

Vores ressourceoverbliksmodul giver revisorer den nødvendige indsigt og kontrol til at optimere ressourceallokeringen og planlægge fremtidige aktiviteter med tillid og nøjagtighed. Med avancerede funktioner til at fordele arbejdsbyrden, prognosticere ressourcebehov og følge op på realiseret arbejde, hjælper dette modul revisorer med at opnå en effektiv og produktiv arbejdsproces.


Book en gratis demo af Ratios her
Preview af modulet Ressourcestyring
Integrationer
Ratios integrerer med dine eksisterende systemer
Klik på den enkelte integration
og lær hvordan softwaren integrer med Ratios.
Penneo
Signeringsprocesser
Ratios samarbejder med Penneo og tilbyder en fuldt integreret løsning. Send og modtag dokumenter direkte til/fra underskrift, m. autoarkivering på kunderne.
Se mere
Visma e-conomic
ERP-system
Fuld e-conomic integration via Ratios app på E-conomic's marketplace. Nem og simpel installation uden nødvendig teknisk kendskab.
Se mere
Microsoft 365
Administration
Integrér jeres Outlook kalendere, todo-lister, flaggede e-mails, mv. direkte med Ratios. Brug det som grundlag for opgaver, tidsregistrering eller noget helt tredje.
Se mere
Revisormappen
Fildeling
Upload direkte til din Revisormappen via på Ratios
Se mere
Lasso X
Leadgenering
Som kunde hos Ratios får i mulighed for automatisk dataopdatering og validering gennem vores LassoX integeration
Se mere
Uniconta
ERP-system
Integration via Ratios til Uniconta. Synkronisering af kunder og faktura, uanset om de oprettes/rettes i Ratios eller Uniconta.
Se mere
Se alle integrationer
Start
Menu

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få de seneste produktnyheder fra Ratios.
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Newsletter Form (#4)
Har du nogle spørgsmål?

Tøv ikke med at tage kontakt, det koster ikke noget. 

+45 50 54 06 90
kontakt@ratios.dk
Vi er et af de få softwareselskaber som du faktisk kan ringe til.
Book Demo

Få en guidet rundtur i produktet og prøv Ratios.

Ring mig op
Kontaktoplysninger
Ratios sætter helt nye standarder for software til revisionsbranchen.
Log ind
Nyhedsbrev
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Tilmeld dig
© 2024 Ratios - All Rights Reserved.
Hovedvagtsstræde 2 3000 Helsingør - Denmark - CVR-nr.: 43 41 67 31
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram