Forside
/
Integrationer
/
Revisormappen

Revisormappen

Upload direkte til din Revisormappen via på Ratios
Se mere om integrationen
Revisormappen
Fildeling

Velkommen til en smartere måde at håndtere kundens regnskabsdokumenter og bilag på! Ved at integrere Ratios med Revisormappen, kan i som revisorer tilbyde en effektiv og sikker løsning, der gør det lettere for både revisorer og kunder at dele og administrere vigtige dokumenter.

Revisormappen er en sikker platform, der gør det muligt for revisorer og deres kunder at dele bilag, regnskaber og andre dokumenter på en enkel måde. Kunder kan nemt uploade og tilgå deres dokumenter direkte via app til Smartphone og Tablets, hvor der automatisk notificeres via indbygget notifikationssystem. Revisor tilgår og notificeres via Ratios og e-mail.

Fordele ved integrationen

For Kunder:

  • Nem upload: Upload regnskabsbilag og andre dokumenter direkte via app'en.
  • Sikker deling: Deling af dokumenter mellem revisor og kunde på en sikker platform.
  • Tilgængelighed: Kunden får adgang til sine dokumenter når som helst og hvor som helst.

For Revisorer:

  • Centraliseret styring: Administrér alle klientdokumenter direkte fra Ratios CRM.
  • Automatisk synkronisering: Enhver ændring eller upload af dokumenter synkroniseres automatisk mellem systemerne.
  • Effektivitet: Spar tid med en strømlinet arbejdsgang, hvor alt er samlet ét sted.

Sådan fungerer det

For Kunder:

  1. Upload: Brug revisormappens app til at uploade bilag og dokumenter.
  2. Deling: Dokumenterne deles automatisk mellem kunde og revisor gennem Ratios.
  3. Adgang: Se og download dokumenter direkte fra app'en, når det passer kunden.

For Revisorer:

  1. Styring: Tilgå og administrer dine klienters dokumenter direkte i Ratios.
  2. Opdatering: Enhver opdatering, du foretager i Ratios, synkroniseres med Revisormappen, så dine klienter altid har adgang til de nyeste versioner.
  3. Notifikationer: Modtag notifikationer om nye uploads og ændringer, så du altid er opdateret.

Sikkerhed og pålidelighed

Vi prioriterer sikkerhed højt. Al dataudveksling mellem Ratios og Revisormappen er krypteret, hvilket sikrer, at dine oplysninger forbliver fortrolige. Vi bruger også avancerede autentificeringsmetoder for at sikre, at kun autoriserede personer har adgang til dine data.

Kom i gang

Integrationen mellem Ratios og Revisormappen er designet til at gøre dokumenthåndtering så nem og problemfri som muligt. Kontakt os i dag for at finde ud af, hvordan du kan drage fordel af denne smarte løsning og få en mere effektiv og sikker arbejdsgang.

Velkommen til fremtidens dokumenthåndtering – hvor sikkerhed, enkelhed og effektivitet går hånd i hånd.


Book en gratis demo af Ratios her

Andre integrationer

Klik på den enkelte integration
og lær hvordan softwaren integrer med Ratios.
Penneo
Signeringsprocesser
Ratios samarbejder med Penneo og tilbyder en fuldt integreret løsning. Send og modtag dokumenter direkte til/fra underskrift, m. autoarkivering på kunderne.
Se mere
Visma e-conomic
ERP-system
Fuld e-conomic integration via Ratios app på E-conomic's marketplace. Nem og simpel installation uden nødvendig teknisk kendskab.
Se mere
Microsoft 365
Administration
Integrér jeres Outlook kalendere, todo-lister, flaggede e-mails, mv. direkte med Ratios. Brug det som grundlag for opgaver, tidsregistrering eller noget helt tredje.
Se mere
Lasso X
Leadgenering
Som kunde hos Ratios får i mulighed for automatisk dataopdatering og validering gennem vores LassoX integeration
Se mere
Uniconta
ERP-system
Integration via Ratios til Uniconta. Synkronisering af kunder og faktura, uanset om de oprettes/rettes i Ratios eller Uniconta.
Se mere
Zenegy Numbers
ERP-system
Integration via Ratios til Zenegy Numbers. Synkronisering af finans og (snarlig) faktura- og kundedata på tværs af systemerne.
Se mere
Visma Creditro
Kundekendskab
Ratios samarbejder med Visma Creditro og tilbyder en fuldt integreret løsning. Start KYC-processen, følg op og bliv informeret når der skal gøres noget.
Se mere
Penneo KYC
Kundekendskab
Ratios samarbejder med Penneo KYC og tilbyder en fuldt integreret løsning. Start KYC-processen, følg op og bliv informeret når der skal gøres noget.
Se mere
Penneo Sign
Administration
Ratios samarbejder med Penneo og tilbyder en fuldt integreret løsning. Send og modtag dokumenter direkte til/fra underskrift, m. autoarkivering på kunderne.
Se mere
Se alle integrationer
Start
Menu

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få de seneste produktnyheder fra Ratios.
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Newsletter Form (#4)
Har du nogle spørgsmål?

Tøv ikke med at tage kontakt, det koster ikke noget. 

+45 50 54 06 90
kontakt@ratios.dk
Vi er et af de få softwareselskaber som du faktisk kan ringe til.
Book Demo

Få en guidet rundtur i produktet og prøv Ratios.

Ring mig op
Kontaktoplysninger
Ratios sætter helt nye standarder for software til revisionsbranchen.
Log ind
Nyhedsbrev
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Tilmeld dig
© 2024 Ratios - All Rights Reserved.
Hovedvagtsstræde 2 3000 Helsingør - Denmark - CVR-nr.: 43 41 67 31
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram