Opgaver

Vores opgavemodul er skræddersyet til at imødekomme revisorers komplekse behov for at håndtere diverse typer af opgaver, lige fra årsrapporter til lønadministration og momsafregning.
Se mere om modulet


Effektiv opgavestyring for revisorer: håndtering af årsrapporter, løn og momsafregning

Vores opgavemodul er skræddersyet til at imødekomme revisorers komplekse behov for at håndtere diverse typer af opgaver, lige fra årsrapporter til lønadministration og momsafregning. Med en intuitiv og omfattende tilgang til opgavestyring giver dette modul revisorer mulighed for at organisere, prioritere og effektivt fuldføre alle aspekter af deres klienters regnskabs-, erhvervsservice- og revisionsbehov.

Centrale funktioner

  1. Opgavestyring
    Administrér alle typer af opgaver, herunder årsrapporter, bogføring, lønadministration, momsafregning, mv. Komplet styring af proces og tildeling af medarbejdere, lige fra start til slut.

  2. Deadline overvågning
    Vigtige deadlines er indbygget i systemet, og revisorer kan tildele og spore tidsplaner for hver opgave for at tilsikre rettidig levering og overholdelse af SKAT’s og Erhvervsstyrelsens deadlines.

  3. Opgavestadier
    Opgaver kan let kategoriseres efter deres status, så revisor eller partner kan se, hvilke opgaver der er klar, i udkast, færdige osv., og tage de nødvendige handlinger for at drive processen fremad.

  4. Checklister
    Skab skræddersyede checklister til at styre processen for hver opgave, sikre fuldstændighed og nøjagtighed samt lette samarbejdet på tværs af medarbejdere/teams.

  5. Egne datafelter
    Tilpas opgavemodulet efter jeres specifikke behov ved at tilføje egne datafelter, der giver mulighed for at registrere og spore ekstra oplysninger og detaljer for hver opgave.

  6. Avanceret filtrering
    Udnyt avancerede filtreringsmuligheder til at søge og sortere opgaver baseret på forskellige kriterier, hvilket gør det nemt at finde og fokusere på specifikke opgaver eller opgavetyper.

  7. Predefinerede filtre
    Gem og genbrug predefinerede filtre til hyppigt anvendte opgavesøgninger, hvilket sparer tid og øger produktiviteten.

  8. Log og historik
    Hold styr på alle ændringer, aktiviteter og relationer mellem opgaver med en omfattende logføring og historik, der giver fuld gennemsigtighed og sporbarhed.

  9. Relationer mellem opgaver
    Skab og vedligehold relationer mellem relaterede opgaver for at sikre en sammenhængende og koordineret indsats på tværs af klientopagver.

  10. Rulning
    Mulighed for at rulle opgaver til næste år, når forudsætninger er opfyldt. Rulning er både muligt på enkelt opgaveniveau, overordnet niveau og naturligvis både med forventede eller sidste års realiserede tidsforbrug.

Vores opgavemodul giver revisorer en omfattende platform til at organisere, styre og fuldføre diverse opgaver med stort overblik og præcision. Med funktioner, der er designet til at imødekomme specifikke krav inden for revisionsbranchen, kan revisorer nu effektivt navigere gennem kompleksiteten af forskelligeartet klientopgaver.


Book en gratis demo af Ratios her
Preview af modulet Opgaver
Integrationer
Ratios integrerer med dine eksisterende systemer
Klik på den enkelte integration
og lær hvordan softwaren integrer med Ratios.
Penneo
Signeringsprocesser
Ratios samarbejder med Penneo og tilbyder en fuldt integreret løsning. Send og modtag dokumenter direkte til/fra underskrift, m. autoarkivering på kunderne.
Se mere
Visma e-conomic
ERP-system
Fuld e-conomic integration via Ratios app på E-conomic's marketplace. Nem og simpel installation uden nødvendig teknisk kendskab.
Se mere
Microsoft 365
Administration
Integrér jeres Outlook kalendere, todo-lister, flaggede e-mails, mv. direkte med Ratios. Brug det som grundlag for opgaver, tidsregistrering eller noget helt tredje.
Se mere
Revisormappen
Fildeling
Upload direkte til din Revisormappen via på Ratios
Se mere
Lasso X
Leadgenering
Som kunde hos Ratios får i mulighed for automatisk dataopdatering og validering gennem vores LassoX integeration
Se mere
Uniconta
ERP-system
Integration via Ratios til Uniconta. Synkronisering af kunder og faktura, uanset om de oprettes/rettes i Ratios eller Uniconta.
Se mere
Se alle integrationer
Start
Menu

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få de seneste produktnyheder fra Ratios.
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Newsletter Form (#4)
Har du nogle spørgsmål?

Tøv ikke med at tage kontakt, det koster ikke noget. 

+45 50 54 06 90
kontakt@ratios.dk
Vi er et af de få softwareselskaber som du faktisk kan ringe til.
Book Demo

Få en guidet rundtur i produktet og prøv Ratios.

Ring mig op
Kontaktoplysninger
Ratios sætter helt nye standarder for software til revisionsbranchen.
Log ind
Nyhedsbrev
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Tilmeld dig
© 2024 Ratios - All Rights Reserved.
Hovedvagtsstræde 2 3000 Helsingør - Denmark - CVR-nr.: 43 41 67 31
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram