Forside
/
Moduler
/
Planlægning

Planlægning

Vores planlægningsmodul er designet til at give revisorer en fleksibel og effektiv mulighed for at planlægge og administrere opgaver, samt tildele tid og ressourcer på en struktureret måde.
Se mere om modulet

Optimeret planlægningsværktøj for revisorer: effektiv styring af tid og ressourcer

Vores planlægningsmodul er designet til at give revisorer en fleksibel og effektiv mulighed for at planlægge og administrere opgaver, samt tildele tid og ressourcer på en struktureret måde. Med vægt på at sikre optimal ressourcekapacitet og tidsstyring, tilbyder dette modul en række funktioner, der letter planlægningsprocessen og sikrer en smidig fordeling af opgaver.

Centrale funktioner:

  1. Opgaveplanlægning
    Integreret med opgavemodulet, giver planlægningsmodulet mulighed for at planlægge opgaver for medarbejdere og partnere, hvilket sikrer en sammenhængende og komplet fordeling af tid og arbejdsfordeling.

  2. Tidsallokering
    Mulighed for at tildele specifikke medarbejdere tid til at udføre de pågældende opgaver, hvilket sikrer, at hver medarbejder har klare forventninger til deres arbejdsbyrde og ansvar.

  3. Medarbejderallokering
    Revisorer kan nemt tildele én eller flere medarbejdere til specifikke opgaver baseret på deres kompetencer, tilgængelighed og kapacitet, hvilket sikrer en optimal udnyttelse af ressourcerne.

  4. Planlægning på dags-, uge-, og månedsniveau
    Med mulighed for at planlægge på alle niveauer, skabes et overblik over ressourcebehov og arbejdsbyrde på tværs af medarbejdere, afdelinger eller helevirksomheden, hvilket letter langsigtede (og kortsigtede) planlægningsbeslutninger.

  5. Fremtidig skalering
    Modulet vil også snart understøtte planlægning på uge- og dagsniveau for at muliggøre endnu mere detaljerede og dynamiske planlægningsmuligheder.

  6. Fleksibel tidsflytning
    Revisorer har mulighed for nemt at overføre timer mellem medarbejdere, opgaver og perioder efter behov, hvilket gør det muligt at reagere hurtigt på ændringer i ressourcebehov eller opgavestyring, som følge af eksempelvis sygdom eller lign.

  7. Periodisk opfølgning: Modulet inkluderer en månedlig (eller ugentlig) opfølgningsfunktion, der giver revisorer mulighed for at gennemgå og justere planlagte opgaver for at sikre, at nødvendige ressourcer (stadig) er tilgængelige, og deadlines kan overholdes.

Med vores planlægningsmodul får revisor en kraftfuld værktøjskasse til at håndtere den komplekse planlægningsproces af alle opgaver, hvilket danner fundamentet for ressourcestyringen. Ved at integrere opgaveplanlægning, medarbejderallokering og periodisk opfølgning i en enkelt platform udnyttes den nødvendige fleksibilitet og kontrol til at sikre en effektiv og vellykket fordeling af opgaver.


Book en gratis demo af Ratios her
Preview af modulet Planlægning
Integrationer
Ratios integrerer med dine eksisterende systemer
Klik på den enkelte integration
og lær hvordan softwaren integrer med Ratios.
Penneo
Signeringsprocesser
Ratios samarbejder med Penneo og tilbyder en fuldt integreret løsning. Send og modtag dokumenter direkte til/fra underskrift, m. autoarkivering på kunderne.
Se mere
Visma e-conomic
ERP-system
Fuld e-conomic integration via Ratios app på E-conomic's marketplace. Nem og simpel installation uden nødvendig teknisk kendskab.
Se mere
Microsoft 365
Administration
Integrér jeres Outlook kalendere, todo-lister, flaggede e-mails, mv. direkte med Ratios. Brug det som grundlag for opgaver, tidsregistrering eller noget helt tredje.
Se mere
Revisormappen
Fildeling
Upload direkte til din Revisormappen via på Ratios
Se mere
Lasso X
Leadgenering
Som kunde hos Ratios får i mulighed for automatisk dataopdatering og validering gennem vores LassoX integeration
Se mere
Uniconta
ERP-system
Integration via Ratios til Uniconta. Synkronisering af kunder og faktura, uanset om de oprettes/rettes i Ratios eller Uniconta.
Se mere
Se alle integrationer
Start
Menu

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få de seneste produktnyheder fra Ratios.
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Newsletter Form (#4)
Har du nogle spørgsmål?

Tøv ikke med at tage kontakt, det koster ikke noget. 

+45 50 54 06 90
kontakt@ratios.dk
Vi er et af de få softwareselskaber som du faktisk kan ringe til.
Book Demo

Få en guidet rundtur i produktet og prøv Ratios.

Ring mig op
Kontaktoplysninger
Ratios sætter helt nye standarder for software til revisionsbranchen.
Log ind
Nyhedsbrev
Ingen overflødige mails. Vi afsender kun når vi har noget aktuelt.
Tilmeld dig
© 2024 Ratios - All Rights Reserved.
Hovedvagtsstræde 2 3000 Helsingør - Denmark - CVR-nr.: 43 41 67 31
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram